top of page
  • רווית

הסרת שיער בלייזר לגברים

פעם הסרת שיער הייתה עניין של נשים בלבד, מריטה, גילוח או לייזר היו עניין מדובר רק בקרב נשים ואצל גברים לא היה נהוג לשמוע כי הם נוהגים להסיר את שיער הגוף שלהם. כיום טיפולי הסרת שיער בלייזר לגבר כבר מזמן לא משהו שצריך או מקובל להסתיר. היום יותר ויותר גברים מסירים שיער בלייזר ואין במה להתבייש.


כשנמצאים באמצע או בתחילת תהליך הסרת שיער בלייזר חשוב מאוד לדעת מספר דברים שמומלץ להימנע ולהיזהר על מנת לא לפגוע בתהליך או בגוף המטופל בזמן התהליך.

כמו למשל-

  1. לא להשתזף- הדבר עשוי להשפיע על תוצאות הטיפול ואף לגרום לכוויות במקומות שללא השיזוף לא יהיו.

  2. מומלץ מאוד לא למרוט שיער בעזרת שעווה– טיפול הסרת שיער בלייזר דורשים את שורש השערה בתוך עור המטופל או המטופלת, ובעת מריטת שיער עם שעווה שורש השערה יוצא יחד עם השערה עצמה.

  3. זהירות מרבית על קעקועי המטופלים– קרני הלייזר עובדים על פיגמנטציה, פגיעה של קרן לייזר בקעקוע של מטופל או מטופלת עלול לגרום לפציעות וכוויות בקעקוע שידרוש מהמטופל/ת חידוש של הקעקוע לאחר תקופת החלמה.


גברים מתחת לגיל 20 שיתחילו טיפולי הסרת שיער יגלו כי אין זה יעיל כלל, לכן ההמלצות הרווחות על הסרת שיער לגברים היא החל מגיל 20 בלבד. חשוב להבין כי לא כל הגברים שעברו את גיל 20 ורוצים להתחיל לעשות טיפולי הסרת שיער בלייזר מתאימים לתהליך הזה.

גברים בעלי שיער ג’ינג’י או בהיר (בלונדיני ולעיתים גם שטני) ייאלצו לרוב לוותר על טיפולי הסרת שיער בלייזר כיוון שיטת העבודה של קרן הלייזר- הקרן פוגעת בפיגמנט מסוים אותו היא מזהה ולכן ככל שהשורש הולך ונעשה בהיר יותר הטיפול הופך ונהיה יעיל הרבה פחות.


כשמגיעים לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר יש מגוון מכשירים איתם ניתן לבצע את הטיפול, כאשר המכשיר יהיה מתקדם יותר ככה גם רמת יעילות הטיפול תעלה באופן משמעותי והעור החלק של המטופל יישמר לאורך זמן. כמו גם, כאב המשתנה בין מטופל למטופל הטיפול משתנה ככל שהמכשיר יהיה מתקדם יותר.


שירות זה ניתן בכל סניפי הרשת

0 תגובות
bottom of page